TROSA Pasaulio Protingos Galios Valdymo Sistema X-520 Atveju Chevrolet Aveo Nugara Trax Camapo Camaro " Encore Įsivaizduoti LaCrosse ir t.t
Nauja
Yra sandėlyje
Žymos: chevrolet cobalt, gmc savana, galia xiaomi redmi 4 pastaba, 36 v akumuliatorius, chevrolet aveo raktas, atveju klavišą suzuki, buick įsivaizduoti, "chevrolet" onix, 4x redmi, aveo raktas.
Stiprus Stiprintuvas Pasaulio protingos galios valdymo sistema - X serijos, su anti-theft, mokymosi funkcija!
9-6-Drive Elektronines Droselio Valdytojas, Automobilių Sklendės, Akceleratoriaus.Komfortas, Sportas, Racing, Smart, Originalus automobilinis Kuro taupymo šešių režimas, greitas pristatymas!
Pastaba:
Įvairių modelių, programinės įrangos ir kištukai yra skirtingi!
Atkreipkite dėmesį, kad jūsų automobilio markė ir manufacturered metais, kai pateikus užsakymą!
X-520 Atveju, "Chevrolet" serijos Aveo 2010 - Nugara Trax 2013 - Malibu XL 2016 - Camaro 2017 - Atveju Buick Encore serijos 2013 - Įsivaizduoja, kad 2016 - LaCrosse 2016 - Atveju Cadillac series ATS 2014 - CT6 2016 M. - 2014 m. CTS - Atveju Holden VF commodore
I. Informacija Apie Gaminį
II.Modelis: ( jei droselio gylis 30% )
01 Komforto Režimas: Sklendės Atidarymo 53%
Paspartinti throttle response greičio, pradėti greičiau, sparčiau sklandumą
02 Sport režimas: Sklendės atidarymo 50%
Pagerina momentinis pagreitis, gerina posūkius, veiklos rezultatus, ir padidina greitį
03 Lenktynių Režimu: Sklendės Atidarymo 88%
Gauti aukščiausios greitėjimo efektyvumas ir, kad automobilio įveskite kelio
Paspaudus "M" raktas bet kuriuo režimu, gali tiesiogiai pereiti lenktynių režimu
04 Protingas režimas:
Automatinis reguliavimo režimas pagal savo vairavimo stilių
05 Originalus automobilio režimą: Sklendės Atidarymo 30%
Nekeičia originalios automobilių išėjimo, atkurti originalią automobilio kontrolės
06 Degalų taupymo režimą: sklendės atidarymo 23%
Gauti automobilį, geriausia kuro ekonomija, degalus taupančius apie 8 proc.
III.Produktas Pagrindiniai Bruožai
1, Patobulinta elektroninio droselio reakcijos greitis;
2, Pagerinti elektroninis akceleratoriaus jautrumą;
3, Sumažinti variklio indėlius;
4, Plug and play, neardomieji įrengimas;
5, Taupyti degalus 3~8%;
6, 80% performance boost pagreitis.
IV.Diegimo Procesas:
1. Rasti originalių automobilio akceleratoriaus pedalo signalas uostuose;
2. Ištraukite originalus automobilio akceleratoriaus signalui uosto;
3. Prisijungti valdytojo įstaigos su akceleratoriaus pedalas;
4. Nustatyti pasaulio protingos galios valdymo sistema.
V. veikimo principas
1. Elektronines Droselio ir " Fly-by-wire Droselio Kartu su sparčiai plėtoti auto pramonėje, auto gamintojai Amerikoje,
Vokietija, Japonija ir kitomis šalimis iš eilės priėmė elektronines droselio kontrolės sistemos pradžioje, 1990.Elektroninis droselis
kontrolės sistema dažniausiai susideda iš akceleratoriaus pedalo pedalas poslinkio jutiklis, EVB (elektroninis valdymo blokas), duomenų magistralės laidai, valdymo
variklio ir choker vykdančioji mechanizmas.Elektroninis droselis yra visuotinai priimtas gana nauji modeliai.Elektroninis droselis yra
pavadintas palyginti su fly-by-wire sklendės, kurios funkcijos tiesioginis ryšys tarp akceleratoriaus pedalo ir choker su plonu plieno
viela.
Kad ateis gylis akceleratoriaus pedalą tiesiogiai atitinka angos plotis choker.Elektroninis droselis yra be vielos.
Ateis gylis sklendės bus konvertuojama į varža po potenciometras (su kintamosios varžos) montuojamas
pedalo.Elektroninės sistemos, automobilių netiesiogiai nustato gylis pedalas per atranka varža.Galiausiai,
ECU bus įjungti žingsninis variklis kontrolės atidarymo plotis choker.Jis gali būti lengvai rasti per principo palyginimas
kad " fly - by-wire droselio funkcijos paprasta sistema ir tiesioginė kontrolė, dalis angos plotis akceleratoriaus ir choker
yra 1:1. Savybės elektronines droselio yra taip: akceleratoriaus pedalas tik rodo, vairuotojo veiklos ketinimą, o
galutinis teisę kontroliuoti choker priklauso EKIU.
2. Savybės Elektronines Droselio Valdymo Sistema ir valdymo blokas(ECU)
Modeliai su elektroniniu droselio kontrolės sistema, valdymo blokas analizuojame ateis gylis sklendės kartu su auto
sąlygas, kontroliuojant elektroninio choker, ir tada apskaičiuoti atitinkamos angos plotis choker šiuo metu.
Kai naras pagreitina staiga ne laikas, paleisties (protektoriaus pedalo iki galo), EKIU bus atlikti analizę pagal
dabartinė auto greitis, angos plotis choker ir kiti veiksniai, atitinkamai apriboti angos plotis choker iš
perspektyvos kuro taupymo ir pagrįstą išmetamųjų teršalų, kontrolė, kuro purškimo sistemos, riboti maksimalų kuro purškimo
įpurškimo antgalis tuo pačiu metu.Tokiu būdu, vairuotojo pajusite, kad automobilių prasideda pradėti po droselio yra treaded,o,
kuris yra vadinamasis droselio atsilieka.Todėl, sklendės atsilieka yra iš tikrųjų dėl EKIU operacija, apribojant
momentiniai produkcija variklis, kuris gali padaryti automobilių labiau aplinką tausojančią ir energijos taupymo.
3. Veikimo Principas STIPRUS STIPRINTUVAS
(1) Paspartinti choker atidarymo ir pagerinti statinio atsakymą
"Pagreitis" STIPRUS STIPRINTUVAS supratau, daugiausia gerinant reaguoti jautrumas choker.Kai EKIU
nustato, kad vairuotojas ketina paspartinti, ji bus įjungti greito atidarymo choker per grandinės signalų gerinti
atsakyti jautrumas akceleratoriaus.
(2) Paspartinti droselio signalus ir pagerinti dinamines
Kai akceleratoriaus protektoriai dėl akceleratoriaus pedalo, STIPRUS STIPRINTUVAS bus apskaičiuoti pakeitimo norma sklendės signalai pagal
ateis gylis ir laikas.Pakeitimo norma yra proporcingai paspartinti reikalavimus.GALINGAS STIPRINTUVAS bus padidinti tokių
Nė vienas klientas komentarus šiuo metu.